مرکزاطلاعات فنی امورگمرکی


دانشگاه مجازی گمرک(بزرگترین مرکزاطلاعات کلاسیک گمرک)

توصیه های اقتصادی رئیس مجلس به دولت

توصیه های اقتصادی رئیس مجلس به دولت

 

اکونیوز:رئیس مجلس با بیان اینکه خون زائران امام جواد برعهده حامیان تروریست‌هاست، دغل‌کاری برخی دولت‌های کج‌اندیش منطقه را عامل رشد تروریسم دانست.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران(econews.ir)،" علی لاریجانی" رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز یکشنبه در نطق پیش از دستور در صحن علنی مجلس با اشاره به انفجار روز گذشته در کاظمین گفت: انفجار روز گذشته در کاظمین و در میان عزاداران امام جواد(ع) بار دیگر خطر جریان‌های تکفیری و تروریستی را برای منطقه و مسلمانان نشان داد.
وی ادامه داد: تاسف از آنجاست که سرویس‌های اطلاعاتی برخی کشورهای قدرتمند و برخی دولت‌های کج‌اندیش منطقه از سال‌ها پیش از این گروه‌ها حمایت کردند اما در شعار خود را مخالف تروریسم معرفی کردند. این دغل‌کاری و رفتار دوگانه فضایی ایجاد کرده که تروریسم در آن به وجود می‌آید و رشد می‌کند.
رئیس مجلس افزود: امروز خون عزاداران برعهده کسانی است که جریان‌های تروریستی را به وجود آوردند و حمایت کردند.
لاریجانی با اشاره به سخنان روز گذشته مقام معظم رهبری تاکید کرد: سخنان مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره تحرک دیپلماتیک کشور از چند بعد حائز اهمیت است. اولا اصل تحرک دیپلماتیک را در شرایط فعلی کشور لازم و مورد حمایت قرار دادند که برای فعالان این عرصه پشتیبانی بسیار ذی‌قیمتی است.
وی ادامه داد: در همین‌جا ملاحظاتی را مطرح کردند که ضروری است در ادامه مسیر به آن توجه تام شود و در چارچوب مدنظر رهبر معظم انقلاب گام‌های بعدی برداشته شود. ثانیا در کنار تحرک دیپلماتیک توجه همه مسئولان را به بالا بردن توان اقتصادی و خودکفایی جلب کردند.
رئیس مجلس ادامه داد: بارها این مسئله در مجلس مطرح شده که تکیه بر دانش درونی و استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی داخل، کلید صلاح کشور و ملت است و حتی در روابط دیپلماتیک و آسان نمودن مسیر مذاکرات موثر خواهد بود.
لاریجانی اضافه کرد: ممکن است به ذهن برخی متبادر شود که تسهیل روابط دیپلماتیک هم به رونق اقتصادی و فضای کسب و کار مدد می‌رساند. طبعا این امور نسبت به یکدیگر تاثیرات متقابلی دارند اما نکته اساسی این است که هر چه قدرت درونی اقتصادی متکی بر دانش بومی افزایش یابد، هزینه‌های مذاکرات دیپلماتیک کاهش می‌یابد. لذا توصیه مجلس پیرو رهنمودهای مقام معظم رهبری به دولت این است که با تسهیل فضای کسب و کار و به کارگیری نخبگان داخلی همت خود را در درجه اول معطوف به این امر کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: علی نویدی شماره خبر: 821 زمان: 11:0 تاريخ: یک شنبه 14 مهر 1392برچسب:توصیه های اقتصادی رئیس مجلس به دولت, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب



CopyRight| 2013 , ali navidi , All Rights Reserved
Powered By a.navidi@ymail.com | Template By: alinavidi



منوي اصلي

درباره سايت



برچسب هاي وب



کشورهاي جهانی بازديد کننده سايت


جاوا اسکريپت-اچ تي ام ال


جستجوگرسايت

Google

موضوعات وب


لینک های مفید



نويسندگان


آخرين مطالب



لینک دوستان


پيوندهای روزانه


لینک های مفید





سايت اشعار مديريت سايت


















امکانات وب



اخبار لحظه اي


جستجودراين سايت جستجودراينترنت